ASUS Romania

asus romania

1. Are ASUS reprezentanta in Romania?
ASUS are Reprezentanta oficiala in Romania din anul 2008.

2. Unde pot sa rezolv o problema legata de garantia unui produs ASUS (placa de baza, notebook, placa video, etc)?

Daca ai probleme apeleaza ASUS CALL CENTER SUPORT: +40 213.301.786 sau 0800.800.316 (Numarul apelabil din retelele fixe: Romtelecom, RDS&RCS, Netmaster, Euroweb, GTS, Idilis, Ines, NetCOnect, DialTelecom, NECC, Mediasat, UPC si din retelele mobile: Orange, Vodafone, Cosmote, RDS&RCS)

EURO SERVICE CENTER se ocupa de service-ul produselor ASUS in Romania. EURO SERVICE CENTER poate fi contactat la numerele de telefon:

(+4)021.331.00.67
(+4)021.331.00.68
(+4)021.331.00.69
sau Fax:
(+4)021.331.00.51
sau pe e-mail:
garantii@rhs.ro
spareparts@rhs.ro

3. Vreau sa comercializez produse ASUS. Cum procedez.
Contacteaza unul dintre distribuitorii ASUS: RHS Company, SCOP, Micro Components

4. Vreau o consultanta pentru un produs ASUS pe care vreau sa-l achizitionez.
Cere sfatul unui consilier al magazinului de unde doresti sa achizitionezi respectivul produs. Daca nu reusesti am sa incerc sa te ajut eu in limita timpului meu disponibil.

5. Are ASUS Romania pagina de Facebook?
Da, are.

6. Are ASUS cont de Tweeter?
Da

8. Sunt jurnalist. Unde pot sa gasesc comunicate de presa ASUS?
Agentia de PR ASUS este Thinker Media. Comunicatele de presa ASUS le gasesti pe medialook.ro sau pe site-ul oficial ASUS Romania.

asus romania

About author View all posts Author website

Liviu

Liviu Marica este Marketing Manager ASUS Romania si Bulgaria, fiind primul angajat ASUS in Romania (2005). Pasionat de marketing si travel, Liviu este mereu in cautare de idei si metode pentru cresterea eficientei in actiunile de marketing. Este promotorul marketingului curat care sa nu lezeze in nici un fel drepturile si interesele cumparatorilor.

131 CommentsLeave a comment

  • Nu crezi ca ar fi mai eficient sa-ti lasi direct numarul de mobil? Sa nu se mai chinuie asa mult cei care iti cauta cu atata efort numarul pe google. :D

    “Alo, servisu’ ASUS?”

      • Am o problema legate de drivere pentru un notebook asus K93SV: CD -ul are NUMAI drivere compatibile windows 7 64 biti, unde gasesc drivere pentru windows 7 32 biti?

          • Nu asta e problema mea, e obligatoriu sa instalez w 32 biti, deoarece programele necesare ruleaza numai pe 32 biti asa ca asta e singura solutie!
            ma deranjeaza insa faptul ca nu am fost informat de asta INAINTE de a cumpara notebook-ul: mi-au spus ca nu e nici o problema sa instalez w7 pe 32 biti

  • cat costa un display toshiba satellite L500d-14x cu manopera cu tot pentru un leptop? va multumesc

  • Și pe mine m-ar interesa foarte mult un parbriz de Ford Focus din 2007, dmnule Marica. Vă ajută dacă vă dau seria de șasiu a mașinii?

    :))))))))))

    • Domnule Octavian, masinile nu reprezinta un domeniu interesant pentru mine. Dar am inteles gluma :D
      Sper ca a inteles-o si domnul Mihailescu Felix

  • Buna ziua. Va rog sa-mi spuneti daca ma puteti ajuta in vederea achizitionarii unui laptop Asus (G53JW-SX082D), direct de la furnizor, sau in orice caz, mai ieftin decat media de 1000-1100 euro, care mi se pare destul de mare. Va multumesc.

  • am cumparat o placa de baza asus P8P67-LE in ianuarie de la sigmanet.ro,iar cei de la asus.com au anuntat ca le retrag pentru a fi inlocuite,deoadece au descoperit un defect de fabricatie.
    Cine si cand imi va schimba placa?

    • Domnule Liviu,v-am solicitat si eu niste informatii saptamana trecuta si nu mi-ati raspuns.Nu merit atentia dumneavoastra?
      Cu toata stima si speranta ca imi veti raspunde.

  • am cumparat un Laptop Asus X52JE-EX166D P6100 2GB 320GB ATI HD5470 512MB FreeDOS si din pacate are probleme daca vreti sa ma ajutatati sal chimb are doar 4 zile de cind il am nr telefon *******
    am ceva probleme de sanatate si ma deplasezi greu multumim pentru intelegere

    • Salut Cristi,

      Un coleg din ASUS Romania o sa te contacteze astazi si o sa iti ofere toate informatiile necesare.
      Nici nu trebuie sa te deplasezi deoarece notebook-urile ASUS beneficiaza de “pick up and return” adica un curier va ridica de la tine notebook-ul si dupa reparatie va fi returnat fara nicio taxa de transport.

  • Buna ziua domnule Liviu…am cumparat de o luna de zile un asus g53jw-sx082d si nu prea sunt sigur de el,adica e sh dar nou a fost cumparat pe 24 decembrie 2010 de la emag.Cum as putea sa-i fac o diagnoza ceva sa vad daca sunt toate la locul lor?Pentru ca am desfacut azi tastatura,fiind foarte usor,si suruburile de sub ea se vede ca au fost tocite si nu stiu ce sa fac sa ma asigur ca am totul ok in el.O zi buna!

  • Buna ziua, imi puteti spune cand si de unde se va putea cumpara in Romania noul monitor Asus pa246q? multumesc

  • Buna ziua.
    Am cumparat un laptop ASUS in strainatate.Si pe laptop,si pe site-ul ASUS scrie ca GLOBAL WARRANTY.Este valabil si in Romania?In caz de problema,cum se procedeaza?
    Cu stima

    • Salut Robi.
      Daca notebook-ul este inca in perioada de garantie te rog sa contactezi EURO SERVICE CENTER (telefoanele le gasesti mai sus in articol).

  • Buna ziua!!!sper s-a nu deranjez dar am niste pb. cu laptopul Asus ,il mai am in garantie pana in octombrie si va rog daca ma puteti ajuta cumva s-a pot sa il repar la garantie.

  • Buna,
    as vrea sa achizitionez un laptop ASUS cu o diagonala a display-ului de 12-13′, cu performante medii dar cu o carcasa de culoare alba. Ce puteti sa-mi recomandati din gama ASUS si cum puteti sa ma ajutati sa intru in posesia lui?
    Este pt o domnisoara, cred ca ati inteles deja…
    Doru.

  • Salut,
    Am o problema cu un laptop Asus, i-am pus o parola pe bios (deh, am un frate mai mic care e mai mult decat curios) si acum nu imi mai e recunoscuta. Am luat legatura cu cei de la garantie si spun ca trebuie sa achit suma de 100 lei pt a scoate parola si ca nu face obiectul garantiei. Producatorul taiwanez cu care am luat legatura in secunda doi mi-a explicat ca acest lucru se poate face doar in service autorizat Asus dar nu a spus ca va fi contra cost. Sincer nu mi se pare normal, daca laptop-ul permite parolarea biosului si nu o mai recunoaste dupa nu e vina mea, consider ca e un defect al produsului(lucru aparut si alti producatori si rezolvat in service fara costuri suplimentare). Ceva sugestii in acest sens?

  • Buna ziua, am primit un laptop ,ASUS k52je, din Olanda. Dar dvd nu functioneaza…nu citeste,nici nu scrie nimic…am garantie,e achizionat de putina vreme. Niste informatii as dorii. Multumesc anticipat

  • Salut!
    Dupa ce si-a facut niste update-uri de windows, two finger scrolling nu mai merge pe ASUS UL80VT!
    Ce se poate face?

    Multumesc.

    • Remediat: dezinstalat update-uri –> two finger scroll OK, reinstalat update-uri unul cite unul –> two finger scroll OK!

      Multumesc ESC pentru asistenta telefonica!

  • buna ziua , ma numesc cosmin nedelcu si am o problema cu o placa de sunet asus xonar d2/pm/a , placa a fost primita cadou (mai ptin de 2 ani de la mom in cauza fara hartiile aferente) se poate rezolva cumva sau indruma cumva pt repararea sau schimbarea ei ….va multumesc anticipat ….

    cu respect cosmin nedelcu

  • persona in cauza este plecata in starinatate ..credema ..de 1 saptamana incerc in disperare …nimik ..stau cu ea si ma uit ca si cum as fi fara garantie scrisa la mana…inebunesc la cate am incercat sa o fac sa mearga

  • Buna ziua
    intr-un post anterior ati spus “notebook-urile ASUS beneficiaza de “pick up and return””

    eu am un Notebook Asus 1201HA-BLK002X Z520 160GB 1GB XP Black , luat de 4 saptamani care zilnic (la prima pornire) lanseaza sute de procese helpctr.exe (am incercat redenumire fisier, reinstalare, combofix.exe, 3 antivirusi diferiti). ca ultima varianta … ar fi o problema de tastatura

    asa ca am sunat la service, m-au intrebat daca sunt din bucuresti, si mi-au zis sa-l aduc pe soseaua pipera 55B. eu nu beneficiez de “pick up and return”? sau oferta e doar pentru anumite modele?

    • Buna ziua Radu,

      Beneficiezi de “pick up and return”. Te rog sa suni la service si sa specifici ca doresti sa trimita curier. Daca intampini probleme te rog sa imi spui.

      • pana la urma m-am dus direct la service. acolo doamna care prelua “problemele” mi-a confirmat ca optiunea “pick up and return” este doar pentru cei din afara bucurestiului si nu ma incadrez la asa ceva.

        un lucru suspect sesizat de mine , a fost acela ca totusi mi-a completat (fara sa ma intrebe) si rubrica “Adr livrare” pe nota de primire in service. pur si simplu e copiata adresa din buletin cu toate ca daca as fi fost intrebat as fi mentionat o adresa valida.

        o sa revin cu amanunte dupa ce mi se rezolva problema
        multumesc

        • la 7 zile dupa ce l-am dus in service , am sunat la ei , deoarece nu am primit mailul initial de intrare in service (conf obs de pe site-ul lor:5. Atât la primirea în service cât şi la rezolvarea unui produs aflat în service, va pleca automat un e-mail către adresa dumneavoastră din baza noastră de date.
          Vă rugăm să urmăriţi şi să ne semnalaţi orice eroare strecurată în acest proces cât mai repede posibil.)

          acum faza tare: operatoarea cu care am discutat imi spune ca as beneficia de “pick up and return” chiar daca sunt din bucuresti, doar ca acum nu mai beneficiez ptr ca am adus notebook-ul neambalat. ca imi pot face un favor sa mi-l trimita daca ca nu raspund de transport…etc.

          am cerut sa verifice inregistrarile cu convorbirile de sapt trecuta deoarece considera ca eu am inteles eronat(culmea si la telefon si la sediul lor!).

          Referitor la cauza defectului, mi-au confirmat ca este de la tastatura, iar acest defect s-a manifestat de cand am cumparat de nou produsul. (tastatura nu o aveau pe stoc si trebuie sa astept sa le vine comanda)

          Avand in vedere ca a fost defect de nou, si din 5 saptamani de functionare defectuoasa (in care am reinstalat Windows + 3 instalari diferite de antivirus) , o saptamana a fost in service si e posibil sa mai stea inca una , as dori sa stiu cum ar putea fi schimbat produsul cu unul nou si functional.

          va multumesc si astept un raspuns din partea dvs.

          • imi puteti oferi pe mail informatii despre cum trebuie procedat pentru a primi un produs nou ? deja este in service de 15 zile. In contractul de garantie este mentionat ca daca durata de remediere este mai mare decat termenul legal de 15 zile se poate solicita “inlocuirea produsului sau rezolutiunea contractului”

            la cine trebuie sa ma adresez? la vanzator sau la service?

          • ajuta-ma, te rog, au trecut 15 zile de cand e in service si acum service-ul refuza sa dea negatie de service, iar firma vanzatoare refuza sa imi de produs nou sau banii inapoi fara negatie de service … chiar trebuie sa apelam la OPC? Pe chestia asta iti vine sa juri ca nu mai cumperi niciodata produse care nu au reprezentanta in Romania.

  • Domnule liviu …vre-o sugestie la problema mea …orice ( ca painea calda :) ) astept… va multumesc

  • …mersi mi-am dat seama… de reparat un cred ca este o slotie viabila …am citi tot ce se putea ..cum sunt in concediu ..o saptamana mi-am petrecut-o fornad si incercand sa gasesc solutii ..dar speram sa gasesc vre-o solutie la garantie ..ceva ..am inteles de la rhs ca asus romania nu ofera garantii la placile de sunet ..la laptopuri etc etc …se gasesc dar nu placi de sunet..so…oricum mersi frumos pt staruinta

  • Buna ziua, as vrea sa achizitionez un monitor PA246q, dar nu stiu daca au aparut in Romania. Unde il pot gasi?

    • am sunat la RHS din Iasi sa intreb de monitor si abia a deschis unul gura si mi-a zis ca nu il au…doar atat. Pot zice ca mi-a parut rau ca l-am deranjat :)

  • Salut Radu. Am vorbit la Service si piesa ajunge pe 5 Iunie. Daca nu poti astepta pana atunci service-ul iti va da negatia si iti vei recupera banii de la magazin. Imi pare rau de problema pe care ai avut-o.

    • salut.
      multumesc de ajutor.

      am fost am luat negatia joi si am mers la vanzator cu ea. am optat pentru inlocuire produs .
      abia astazi am reusit sa intru in posesia notebook-ului.
      sper ca de data asta sa am mai mult noroc.

      in toata afacerea asta m-a dezamagit service-ul Euro Service Center: informatii eronate(vezi: pickup and return), se contacteaza telefonic greu, si dupa cum ati vazut nu au componente pe stoc pentru inlocuire.

      In timp ce va scriam asta am fost sunat de firma de unde am cumparat, deoarece Scop Computers le solicita sa le dau CD-ul de instalare Windows. Astia (Scop Computers) sunt cretini la cap … nu stiu ce vand? Nici primul si nici al doilea produs nu a venit cu vreun CD , iar windows e preinstalat.

  • Sunt interesat de un transmitter wireless HD audio-video pe care l-am gasit pe”amazon”USA-ASUS EW2000 .Poate fi procurat din Ro,unde ,cum ,cit?

  • De vreo doua luni am achizitionat ASUS G73SW-XT1 Laptop Computer – Intel Core i7-2630QM 2.0GHz, 8GB DDR3, 500GB HDD, Blu-ray/DVDRW, 17.3″ Full HD, Windows 7 Home Premium 64-bit si intamin mari probleme cu touchpad-ul :Aleatoriu o i-a razna ba nu merge click ba cand mut dreapta apare scroll sau pinch zoom si se blocheaza am incercat toate posibilitatile de a remedia acest lucru si degeaba cei de la reprezentanta mi-au spus sa-i fac recovery lucru de care mi-e sila ca dupa 2 luni s-o iau de la capat cu toate programele .Din punctul meu de vedere n-as mai cumpara niciodata nimic de la ASUS .Daca poate cineva sa ma sfatuiasca cu ceva as fi incantat .Un laptop de-o gramada de bani care-ti face o gramada de nervi !

    • Salut,

      La prima vedere pare o problema software nu hardware. Incearca totusi sa faci o reinstalare. Daca ai facut un backup la inceput nu o sa fie foarte complicat.

      • Buna,
        Am facut recovery.Doar cu win si kaspersky a facut la fel.Am formatat intreg ‘c’ ul cu disk si am instalat manual driverele dupa care a fost mult mai bine adica s-a comportat perfect o perioada.Apoi am inceput sa bag unul cate unul programe ptr a identifica daca vreounul nu este compatibil si am ajuns la concluzia ca nu acestea determina problemele deoarece cand am bagat widgets pe loc s-a stricat touch-ul drept pentru care m-am bucurat si am zis ca asta e !L-am dat afara si a revenit pe loc(touch-ul) .Ziua urmatoare am bagat din nou widgets-ul si nu s-a mai intamplat nimic NU MAI INTELEG NIMIC !Am scos si am bagat memoriile RAM la loc in slot.A mers bine o perioada si ziceam ca gata s-a rezolvat cand ieri in timp ce downloud ceva iarasi s-a blocat pun repede un mouse extern care mergea perfect il scot iarasi probleme dau un restart inchei downloud si totul isi revine si este ok Acum functioneaza bine dar nu stiu pana cand !! Si de obicei parca e facut ma incurce atunci cand am treaba ci nu cand frunzaresc pe net !! Inca nu m-am decis sa-l duc la service ca nu pot dovedi defectul si nu stiu ce sa le cer !Incerc sa mai citesc de la synaptics sa vad ce-i cu driverele astea

        • Mie mi se pare o problema cu un contact rece care se manifesta intermitent in functie de temperatura de operare. Asta poate explica de ce se intampla cu preponderenta cand ai de lucru si nu atunci cand navighezi pe net.

          Sfatul meu sincer ar fi sa il trimiti la service pentru a investiga problema.

  • Buna ziua,

    Am achizitionat un laptop asus u35f de la evomag.ro aproxmativ acum 20 de zile.
    Acest laptop periodic se restarteaza cu ecran albastru (uneori o singura data la 2-3 zile, alteori de 3-4 ori in 2-3 ore de lucru.
    Am sunat pe cei de la evomag si au zis sa le trimit laptopul cu o copie dupa factura, dupa garantie si in cutia originala, insaaaa in aceasta procedura eu nu am nici o hartie la mana ca laptopul este predat la ei pentru garantie. Printre altele specificau ca o sa dureze 2-3 saptamani.
    As dori sa stiu daca pot sa predau catre garantie acest laptop cu niste hartii doveditoare si… daca reparatia se poate efectua ceva mai repede, deoarece am mare nevoie de acest bun intr-o calatorie de afaceri. In 10 zile am sa parasesc tara.

    Multumesc anticipat,

    Madalin Frunza

    • Nu ar trebui sa dureze 2-3 saptamani. Daca trimit laptopul prin curier ai hartiile doveditoare. Daca esti din Bucuresti poti sa mergi direct la EURO SERVICE CENTER (vezi adresa si nr de telefon in articolul de mai sus)

  • buna seara,
    am primit de cateva luni un laptop ASUS Aspire 5920 si de o saptamana am o problema cu el,adica din cand in cand se blocheaza touchpad-ul si,deci,nu mai poate fi folosit,daca ii resetez de mai multe ori sau daca apas pe un milion de taste isi revine.e posibil ca pe tastatura sa existe vreo tasta care sa-mi blocheze touchpad-ul,asta ca o metoda de siguranta,nu stiu,intreb,nu ma prea pricep la asa ceva si daca exista care ar fi acea tasta si cum se deblocheaza.
    multumesc mult si astept un raspuns oricare

  • Salut,
    Multumesc pentru interventie.L-am dus la service ,mi-era frica de garantie ca-i luat din state da a fost ok.Sant foarte curios ce-i vor face , mi-e frica sa nu fie vreounul din produsele alea netrecute de testul fabricii si vandute asa (cum am auzit ca se mai procedeaza)!!

    • Nu stiu cum e la alti producatori, dar iti garantez ca de la ASUS nu “scapa” rebuturi pe piata spre vanzare.

      ASUS are cel mai bun control al calitatii de la achizitii pana la iesirea din fabrica. Dar chiar si asa, statistic un procent minor de laptopuri se defecteaza din diverse motive. Cu toate astea ASUS este in general cel mai fiabil brand de laptopuri.

      • M-as bucura sa fie asa ca daca se rezolva touch-ul laptopul e super din toate punctele de vedere abia astept solutia celor din service .

  • Salut.

    De o vreme, porturile USB 2.0 de la laptopul meu UL80VT nu mai functioneaza ca porturi high-speed: mesajul “this device can perform faster” apare la orice incercare de folosire a porturilor USB/cititor SD card.
    Am reinstalat sistemul, l-am readus la starea initiala, am dezistalat&reinstalat driverele USB, toate cu acelasi rezultat.
    Ce s-ar mai putea face in afara de a-l aduce in service?

    Multumesc,
    Daniel

  • ACESTEA SUNT BLUE-SCREEN-URILE APARUTE 062811-20030-01.dmp 6/28/2011 10:27:27 AM DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL 0x000000d1 00000000`00000000 00000000`00000002 00000000`00000001 fffff880`0161d056 aswNdis2.sys aswNdis2.sys+1d056 x64 ntoskrnl.exe+7fd00 C:\Windows\Minidump62811-20030-01.dmp 2 15 7601 287,776
    062811-17128-01.dmp 6/28/2011 9:49:05 AM NTFS_FILE_SYSTEM 0x00000024 00000000`001904fb fffff880`033965b8 fffff880`03395e10 fffff800`02cc84b6 Ntfs.sys Ntfs.sys+5a88 x64 ntoskrnl.exe+7fd00 C:\Windows\Minidump62811-17128-01.dmp 2 15 7601 279,496
    062811-22776-01.dmp 6/28/2011 9:47:57 AM PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA 0x00000050 fffff683`ef7f3258 00000000`00000000 fffff800`02c9e337 00000000`00000002 ntoskrnl.exe ntoskrnl.exe+7fd00 NT Kernel & System Microsoft® Windows® Operating System Microsoft Corporation 6.1.7601.17592 (win7sp1_gdr.110408-1631) x64 ntoskrnl.exe+7fd00 C:\Windows\Minidump62811-22776-01.dmp 2 15 7601 287,240
    062711-22027-01.dmp 6/27/2011 8:48:29 PM DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL 0x000000d1 00000000`00000000 00000000`00000002 00000000`00000001 fffff880`0167d056 aswNdis2.sys aswNdis2.sys+1d056 x64 ntoskrnl.exe+7fd00 C:\Windows\Minidump62711-22027-01.dmp 2 15 7601 289,824
    062711-24211-01.dmp 6/27/2011 6:40:34 PM DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL 0x000000d1 00000000`00000000 00000000`00000002 00000000`00000001 fffff880`013b9056 aswNdis2.sys aswNdis2.sys+1d056 x64 ntoskrnl.exe+7fd00 C:\Windows\Minidump62711-24211-01.dmp 2 15 7601 287,072
    062711-22713-01.dmp 6/27/2011 6:17:15 PM DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL 0x000000d1 00000000`00000000 00000000`00000002 00000000`00000001 fffff880`0182e056 aswNdis2.sys aswNdis2.sys+1d056 x64 ntoskrnl.exe+7fd00 C:\Windows\Minidump62711-22713-01.dmp 2 15 7601 291,008
    062711-20779-01.dmp 6/27/2011 8:33:38 AM PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA 0x00000050 fffff880`030af440 00000000`00000001 fffff880`015026aa 00000000`00000000 fltmgr.sys fltmgr.sys+234a2 x64 ntoskrnl.exe+70700 C:\Windows\Minidump62711-20779-01.dmp 2 15 7600 288,064
    062711-18860-01.dmp 6/27/2011 8:14:13 AM PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA 0x00000050 fffff880`027d1b60 00000000`00000000 fffff800`02fb798c 00000000`00000000 ntoskrnl.exe ntoskrnl.exe+70700 NT Kernel & System Microsoft® Windows® Operating System Microsoft Corporation 6.1.7601.17592 (win7sp1_gdr.110408-1631) x64 ntoskrnl.exe+70700 C:\Windows\Minidump62711-18860-01.dmp 2 15 7600 286,112
    062711-20061-01.dmp 6/27/2011 8:12:38 AM BAD_POOL_CALLER 0x000000c2 00000000`00000007 00000000`00001097 00000000`00000000 fffff880`07a84010 igdkmd64.sys igdkmd64.sys+61b010 x64 ntoskrnl.exe+70700 C:\Windows\Minidump62711-20061-01.dmp 2 15 7600 287,720
    062511-21684-01.dmp 6/25/2011 11:47:00 AM DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL 0x000000d1 00000000`00000000 00000000`00000002 00000000`00000001 fffff880`0161d056 aswNdis2.sys aswNdis2.sys+1d056 x64 ntoskrnl.exe+70700 C:\Windows\Minidump62511-21684-01.dmp 2 15 7600 289,536
    062511-20794-01.dmp 6/25/2011 12:14:40 AM DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL 0x000000d1 00000000`00000000 00000000`00000002 00000000`00000001 fffff880`0167d056 aswNdis2.sys aswNdis2.sys+1d056 x64 ntoskrnl.exe+70700 C:\Windows\Minidump62511-20794-01.dmp 2 15 7600 295,480

  • Salut,
    Am achizitionat o placa video ASUS EN9500GT pentru o mai buna performanta a sistemului in ansambu. Am fost oarecum surprins sa constat ca indicele de performanta pentru Windows Aero a scazut la 5, fata de cel de 6.5 aferent unei placi mai vechi, XFX GEForce 8600 GT.Care sa fie explicatia ? Nu ca m-ar deranja prea tare, dar totusi…
    Merci pentru raspuns si sugestii.
    Catalin

  • Salut Liviu,
    as avea si eu o intrebare legata de un netbook asus. Este vorba de un EeePC 1201HA achizitionat dintr-un magazin Auchan (parca) prin decembrie 2010.

    Problema pe care o am cu el este ca de la un timp (~1 luna), de cate ori este “solicitata” placa video (banuiesc eu) – filme, youtube, chiar si solitaire-ul din windows, sistemul freez-uieste. ramane asa pret de 1-2 minute, dupa care isi revine. OS-ul este Win7 x32, a functionat perfect fara nicio modificare adusa intre timp. Eu banuiesc ca ar fi o problema hardware, ori ceva legat de placa video ori ceva legat de memoria ram (intuitiv, fiind partajata cu vram-ul).

    Pe certificatul de garantie scrie TORA COMPUTERS SOLUTIONS srl.

    As dori sa il duc la service/garantie – ce ma sfatuiesti sa fac? sa il duc unde scrie pe certificatul de garantie? sau in alta parte?

    Multumesc,
    George.

    • Salut,

      Cel mai rapid rezolvi direct la EuroService. Daca-l duci la Tora, ei o sa-l trimita la EuroService. Prin urmare scurtezi circuitul ;)

      • Multumesc. Am sa sun maine la EuroService pentru a afla cum procedez (acte, programare, etc). Adresa este cea de pe site Sos. Pipera 55B iar numerele de telefon sunt cele mentionate de tine la inceputul acestui lung thread 021.331.00.67 021.331.00.68
        021.331.00.69 ?

        • Da. Ca punct de reper este dupa cladirea de PERMISE DE CONDUCERE ŞI ÎNMATRICULĂRI.
          PS: Vezi ca se lucreaza la un pod si e cam aglomerat prin zona.

  • salut posed un PC asus si un notebook asus si am achizitonat anul trecut si un router asus.Sunt super multumit de ele dar au aparut probleme cu routerul.Functioneaza o vreme (4-5ore)dupa care trebuie sa-l restartez.Am incercat toate tipuriile de instalare dar degeaba.Te rog daca poti sa-mi transmit un nr de tel sau o adresa de service din SIBIU MULTUMESC

  • Salut,
    Problem cu un Asus x50gl la care din pacate a cedat balamaua dreapta, este rupta.
    Cam care a fi costurile de reparatie si cat ar dura ?

  • am un laptop asus F3series si am divere numai pt vista….si vreau sa bag windows7 dar nu am driverele si nici pe net nu le gasesc…

  • buna ziua,am si eu o rugaminte.as avea si eu nevoie de un driver pt webcam de la Asus X52J.multumesc.si daca se poate mi l puteti trimite pe mail?!

  • Salut am un asus de o luna de zile nou numai ca are garantia in germania am dat si o gramada de bani si acum este mort Asus X53SJ problema este ca am facut un update si nu mai porneste de loc ca si cum nu intra curent in el nici displai nici culere nici sunete nu scoate practic e ca si cum nu ar avea baterie si nici incarcatorul in el este mort poate sa fie de la bios cu simtomele astea sau altceva, daca mi-ai da un raspuns ar fi super macar sa stiu daca se mai poate face ceva cu el multumesc

  • Buna ziua am si o problema cu un asus f5rl ap026c se mai deschide am fost la multe service si nu se poate sa faca nimica sau nu stiu asi dori sa stiu daca a veti o placa de baza pt acest notebook si daca se poate face repararea lui
    Va multumesc

  • Buna ziua!
    S-a dus placa video de la laptop-ul meu asus x55-sv. placa este geforce 9500m gs. As vrea sa-mi spuneti cum pot sa-l repar cat mai rpd, ca sint mort fara el. Si daca pot sa-i pun o placa mai noua, care sa fie recunoscuta.
    Multumesc!

  • Buna ziua !
    Am cumparat anul trecut de la emag un laptop asus K50IN si imi face probleme placa wireless adica mai exact cand ma conectez pe o retea unsecured imi zice windows as unable to connect.Am fost la emag cu el dar nu mio putut face mare lucru ,baiatul de acolo mia zis ca trebuie sa imi schimbe placa wireless.Prietenul meu avand acelasi laptop si aceasi versiune de software reuseste sa se conecteze.
    Va multumesc.

  • Buna!

    In data de 05.07.2011 am achizitionat o placa de baza de la (PCGARAGE.ro) anume (Asus Sabertooth P67 Rev.B3), urmand o poveste lunga… am un pin indoit(nu-i rupt, doar indoit) pe placa de baza, Din cate vad ii posibil sa-mi pierd garantia, este adevarat ?

    Am citit pe internet despre Asus RMA prin faptul ca accepta si produse “damaged either by accident or from normal wear and tear which will require repairing.” contra cost, credeti ca se poate rezolva cumva? Placa de baza a costat 750 de lei, nu renunt inca…

    Multumesc Dl. Liviu Marica! Sper sa ma puteti ajuta cumva, maine am sa incerc sa sun la Service Center.

  • Salut Liviu,

    Spune-mi, te rog, cum trebuie sa procedez sau cui sa ma adresez, pt. a instala un modul bluetooth, pe un notebook model K73SV-TY077V, (achizitionat de circa 10 zile) – accesoriu optional, dupa cum apare in site-ul producatorului, pt. acest model!

    Anticipez cu multumiri!

  • Buna ziua…vreau sa stiu daca pot beneficia de garantia globala de la asus in cazul in care am achizitionat un asus g53sw din state impreuna cu garantie globala 1 an de zile :)

  • Buna ziua,
    as dori sa va rog sa-mi furnizati o informatie! Este vorba despre un router ASUS modelul DSL-N13. Firma la care se face referire asigura service si la aceasta categorie de produse? … sau strict numai ce este mentionat pe site-ul lor (monitoare, PDA, laptoape, etc)?
    Multumesc.

  • Buna Ziua. Am o placa video Asus GeForce EN8800 GTX/768MB/384bit, care functioneaza defectuos (peste imagine apar dungi orizontale de culoare rosie). Placa a iesit din garantie, dar in perioada de garantie, a fost schimbata de 2 ori pt. acelasi defect.
    Va rog sa-mi spuneti daca se poate rezolva problema (contra cost) si in perioada postgarantie (eventual un upgrade + diferenta).
    Multumesc

  • am un asus x53s si cand il pornesc nu mai imi apare nimic pe display nu stiu ce are , e luat din Italia si are garantie singura problema e ca garantia a ramas in Italia( e valabila trimisa prin fax?), cum sa procedez sa il fac in romania ma poti ajuta

    multumesc!!

    • Salut Mihai,

      Suna la service si spune serialul notebook-ului. Daca serialul este in sistem atunci garantia este valabila in Romania si nu ar trebui sa ai nicio problema in reparare.

  • mau sunat cei de la euro service si ziceau ca sal trimit la ei pri nemo , dar nu am adresa de la euroservice si nu e data pe blog

  • Buna,

    Am o problema cu o placa de baza ASUS MAXIMUS III GENE in garantie. Firma de la care am cumparat-o sustine ca a trimis-o la producator pentru expertiza, sustinand ca a gasit 3 zgarieturi pe placa, trimitandu-mi o data cu acest raspuns si fotografii ale placii si … stupoare. Hartia cu seria placii este a mea dar a fost dezlipita si asezata provizoriu pe placa de baza din fotografie. Nu am dovezi ca placa mea nu a avut zgarieturi, dar am mari indoieli ca acea placa din fotografii ar fi a mea.
    Va rog sa imi spuneti daca pot verifica daca placa de baza a fost trimisa catre producator, si ce anume trebuie sa fac pentru a afla acest lucru.

  • Buna Liviu,
    Am cumparat o placa de baza asus scumpa (800 ron) de pe azerty.ro , cand mi-a ajuns produsul la arad avea un pin indoit si i-am sunat imediat sa le zic , am trimis placa in service cum au zis eu , a venit inapoi si scrie (PINI INDOITI), si intradevar mi-au trimis`o inapoi cu vreo 5 pini indoiti sincer si-au batut joc de ea, am si poze cand am trimis si dupa ce am primit.

    Intrebarea mea :
    Este chiar asa de greu ca in tara asta sa se faca o resochetare ? stau cu o placa de baza de 200 euro de 2 luni fara raspuns am ajuns acum la OPC si mailuri pe la ASUS , si probabil o sa dau si in judecata pe cineva cat de curand poate atunci se rezolva , sau sa imi zica cineva o rezolvare mai rapida .

    Multumiri ,
    Deian

  • Buna ziua, am un laptop Asus cumparat din Germania, am chitanta si garantie la el, cutia a ramas in Germania, iar problema este ca nu mai afiseaza nimic, doar se aprind ledurile si cam atat..pot sa-l trimit la Euro Service Center? Multumesc

  • Liviu,
    Eu chiar am sperat ca imi poti da un mic ajutor, dar vad ca nu am nimerit unde trebuie. Nu stiu cum sa dau de persoana care imi poate da un raspuns rezonabil la ASUS ROMANIA despre produsele ASUS care, desi par a fi foarte populare creaza probleme mari utilizatorilor domestici si acestea mai sunt si nerezolvabile. O sa mai caut si in alta parte raspunsuri.

    • Salut Cristi,

      Acesta este blogul meu personal si nu are legatura cu ASUS. Eu incerc sa ajut pe toata lumea care apeleaza la mine prin intermediul aceastui blog dar in timpul meu liber si in limita timpului meu disponibil. Pozitia mea in cadrul ASUS nu are nicio legatura cu service-ul autorizat de ASUS in Romania.
      Te rog sa imi trimiti problema ta pe email (foloseste link-ul de contact) si saptamana viitoare cand ma intorc la birou am sa ma ocup de acest lucru. Sau mai rapid incearca sa contactezi EuroService (vezi in articol numarul de telefon)

  • salut Liviu am trimis laptopul la Euro service si miau spus ca o sa primesc mail cand il iau la reparat, au trecut 2 saptamani si nimic leam lasat si un mail si nu miau raspuns . ma poti ajuta sa vorbesti cu ei ?

    Multumesc

  • Buna ziua
    Am un prieten care si-a cumparat un Asus si la 3 saptamani fiul l-a scapat jos, un colt e indoit si ecranul nu mai merge, spart.
    Pe garantie nu merge, dar m-ar interesa cam cat costa un ecran cu reparatie pe gama de 1500-1800 lei , de generatie mai noua are I3 procesor?
    Multumesc!

  • salutare,am un asus nou k52d series iar difuzorul din dreapta a cedat, nu mai merge doar cand si cand, cum pot remedia?

  • O sa dau un bookmark acestui site revenind cu cititul peste 2 zile.
    O scurta intrebare as avea, am niste neclaritati despre tableta Transformer de la Asus.
    Pot sa adresez intrebarile sau nu depind viitoarele raspunsuri pe care le-as dorii de compententa dumneavoastra?

  • Buna ziua. Tocmai am vorbit cu cineva de la RHS legat de un Transformer in garantie, pe care nu il pot sub nici o forma alimenta, inca de cind l-am scos din tipla.

    Raspunsul a fost ca nu exista service in Romania dar daca trimit toate datele o sa comunice in strainatate, o sa imi fie luat si trimis la reparat nu am inteles exact unde, dar cu siguranta nu in .ro.

    Pina la urma exista un service unde sa pot macar verifica daca nu e vorba pur si simplu de cablul de alimentare?

    Multumesc.

  • am un laptop de la asus cumparat acum 2 ani de prin italia si asta seara ma mancat in fund sa ii rescriu biosul si am bagat versiunea 220 ,si dupa restart nu mai apare imagine e tot negru nu merge mai departe,ce pot face in cazul asta,am uitat sa mentionez modelul e X5DAB.multumesc,astep raspuns.

  • buna,
    am un asus pro52L , cumparat de la orange
    cred ca mi s-a dus placa video
    am vreo sansa sa-l repar?cum?
    si cu ce costuri?
    multumesc anticipat

  • Am si eu o problema cu o placa de baza ASUS m5a97 pro care dupa o rescriere de BIOS nu mai functioneaza. Poate Service-ul Asus sa ma ajute cu problema asta? Din cate am inteles pe forumuri unii oameni au trimis placa la Service Asus si au rescris ei BIOSU-l acolo, sau le-au trimis alt chip.
    Multumesc Anticipat!

  • salut am si eu 2 probleme cu un asus k53sc,1 dupa ce laptopu iese din modul sleep, adica il trezesc dureaza 1-2 minute pana revine internetu, pana pot sa deschid o pagina de net, mentionez ca am internet de la o firma de cartier abcnet, si am un program de autentificare cu user si parola pentru a avea acces la internet.2 cand intra in modul sleep la cateva minute se aude un sunet ca si sunetul unui disc de polizor atunci cand este oprit, insa nu este un sunet de o intensitate mare. acest sunet se aude si atunci cand inchid laptopul. as dori sa aflu un raspuns la cele doua probleme ale mele si sper sa-mi- raspundeti cat mai curand posibil. multumesc

  • Buna Liviu,

    As dori sa cumpar un laptop UX31E din Franta, dar aici nu schimba tastatura Azerty. Exista vreo sansa sa se schimbe in Romania? Sau si mai simplu sa cumpar laptopul din ro gata echipat cu Qwerty?

    multumesc,

    cu stima ,
    Mircea

  • am un asus k52 n si nu-mi mai functioneaza camera web in prima faza era cu susul in jos siacum nimic la receptor mi-au zis ca se vede ecranul de la web negru si mic .

  • Salut!
    Am o placa de baza ASUS caruia i-am updatat BIOSUL, dupa asta placa a incetat sa mai functioneze placa este inca in garantie.
    As vrea sa stiu cum se poate rezolva problema, trebuie sa trimit placa la service? voi plati ceva pentru repararea ei?
    Multumesc.

  • iti spun eu despre ce-i vb si sunt pe departe desteapta in ale calculatoarelor. daca tot dai relatii fa in asa fel si le da nu mai trimite in neantn lumea. e foarte simplucred eu am instalat un winds 32 si-mi trebuie unul 64. ANADÎN?????

  • Buna ziua,

    As dori sa achizitionez un notebook Asus G53JW si am o intrebare. In urma documentarii am gasit multe persoane ce au probleme cu fragilitatea pinului de alimentare, acesta se rupe uneori la decopnectarea mufei de alimentare. Din ceea ce stiti dumneavoastra, problema s-a rezolvat? Este un defect din fabricatie, design defectuos?

    Va multumesc pentru informatii

  • buna ziua. am un minilaptop asus eee pc 1005ha peste care intamplator am varsat apa. am mers cu el la un service si mi-au scos o piesa ICS urmata de o serie de cifre care se pare ca nu se gaseste dar nu mi-au spus ce reprezinta. ce reprezinta aceasta piesa?

  • Buna seara, vreau sa achizitionez un Asus Transformer, insa am observat ca sunt mai multe modele, B4O, B5O, B55, B6O, B7O, B8O, care este “istoria” acestor coduri?
    In mod normal difera de regiune insa este mai mult de atat, pana acum am aflat doar ca B7O si B8O nu pot fi root-ate, mai mult de atat pot afla?
    Care ar fi diferentele/defectele la fiecare dintre aceste modele? Nu s-ar scoate atat de multe versiuni daca nu ar fi diferente :)
    Multumesc frumos si chiar astept un raspuns promt din partea dumneavoastra.

  • Buna ziua,

    As dori sa va intreb daca aveti idee cumva, la o vanzare b2b cam ce pret putem gasi pentru Asus G53JW-SX082D.

    Multumesc,

  • Am cumparati un laptop ASUS P52J iar pe site-ul asus mi-l vede ca model ASUS P52Jc.Nu pot lua drivere pentru bios sau pentru alta componeneta deoarece nu sunt aceleasi modele.Nu am gasit nicaieri pe site modelul P52J.Mentionez ca primesc frecvent un mesaj de updatare bios.Multumesc anticipat pentru raspuns

  • BUNA ZIUA am si eu o intrebare.Pot sa folosesc un leptop fara baterie doar conectat la curent? va multumesc

  • Am pus o intrebare la care din politete asteptam un raspuns chiar si evaziv,asa cum vad ca se procedeaza cand sunt probleme majore.
    O zi buna si va multumesc pentru raspunsul pe care nu l-am primit!!!!!!!

  • Buna ziua. Intentionez sa achizitionez o tableta Asus Transformer. Aveti idee de la ce data va fi comercializata si in Romania Prime? Poate dura mult pana la acea data si ar trebui sa ma orientez spre modelul actual de Transformer sau ma sfatuiti sa astept? Multumesc