Chrysler: Born of Fire

Difuzat si la Super Bowl 2011, aceasta reclama TV de 2 minute a fost premiata ieri la Festivalul International de Creativitate Cannes Lions editia 58.

Reclama Chrysler: Born of Fire a primit patru premii Leul De Aur pentru cel mai bun scenariu, cel mai bun regizor, cea mai buna utilizare a muzicii, cea mai buna reclama auto. Pentru editare a fost recompensata cu premiul Leul de Bronz.

Chrysler: Born of Fire este o incercare de sensibilizare a publicului american in privinta masinilor locale. In reclama joaca Eminem, iar coloana sonora este melodia “Lose Yourself”.

Agentie: WIEDEN+KENNEDY
Client: Chrysler
Slogan: Imported from Detroit

About author View all posts Author website

Liviu

Liviu Marica este Marketing Manager ASUS Romania. Pasionat de marketing si travel, Liviu este mereu in cautare de idei si metode pentru cresterea eficientei in actiunile de marketing. Este promotorul marketingului curat care sa nu lezeze in nici un fel drepturile si interesele cumparatorilor.

Leave a Reply