Cum sa castigi un pitch

Agentia Ogilvy a participat la un pitch pentru lansarea JAC Motors in Brazilia.

Cum miza era destul de atractiva (bugetul de marketing JAC Motors pentru Brazilia este de 42 milioane de dolari) Ogilvy a decis sa abordeze pitch-ul intr-un mod foarte original:
6 directori de la Ogilvy au zburat in Chile (unde masinile JAC erau deja lansate) au cumparat 6 masini noi JAC si au calatorit 3289 KM pana in Brazilia intr-un drive test din care a rezultat un material video in stilul Top Gear. In plus cei sase directori executivi Ogilvy au avut destul timp pe drum pentru a studia masinile in conditii reale si a se gandi la variante de promovare.

In ziua pitch-ului prezentarea Ogilvy a impresionat clientul JAC Motors prin modul original de abordare. Evident ca Ogilvy a castigat pitch-ul…

            

About author View all posts Author website

Liviu

Liviu Marica este Marketing Manager ASUS Romania. Pasionat de marketing si travel, Liviu este mereu in cautare de idei si metode pentru cresterea eficientei in actiunile de marketing. Este promotorul marketingului curat care sa nu lezeze in nici un fel drepturile si interesele cumparatorilor.

Leave a Reply