Diet Coke bate Pepsi

Pentru prima data in istorie, Diet Coke a depasit Pepsi-Cola in vanzarile din SUA. Clasamentul arata acum in felul urmator:

1. Coca Cola
2. Diet Coke
3. Pepsi-Cola

diet coke

Victoria Diet Coke a fost favorizata de strategia de marketing Pepsi-Cola care a incercat anul trecut sa renunte la campaniile traditionale in favoarea unui program caritabil numit Refresh Project. Prin intermediul acestui proiect s-au donat 20 de milioane de dolari. Sa nu mai vorbim de costurile de implementare si promovare.

Concluzia: Ideile noi cu bugete mari si scopuri caritabile nu au succes mereu. Nici macar daca te numesti Pepsi-Cola.

Sursa

About author View all posts Author website

Liviu

Liviu Marica este Marketing Manager ASUS Romania. Pasionat de marketing si travel, Liviu este mereu in cautare de idei si metode pentru cresterea eficientei in actiunile de marketing. Este promotorul marketingului curat care sa nu lezeze in nici un fel drepturile si interesele cumparatorilor.

3 CommentsLeave a comment

  • Eu gasesc ideea de “Refresh your world” fantastica. Au investit banii aia intr-un scop mult mai util. Poate ca nu au castigat mult din punct de vedere al vanzarilor dar sigur au castigat din punct de vedere al respectului. Bravo Pepsi!!

    • Din punct de vedere umanitar campania “Refresh your world” este OK.
      Dar sa fim cu picioarele pe pamant: Pepsi a investit in aceasta campanie pentru a vinde mai mult. Acesta ar trebui sa fie scopul final al actiunilor de marketing.

  • In mod cert, dar puteau la fel de bine sa investeasca banii in reclama in cadrul Super Bowl. In schimb au ales sa faca ceva mai util cu ei.
    Nu cred ca exista cineva pe planeta aceasta care sa urneasca un pai in scopuri 100% umanitare.

Leave a Reply to flavia Cancel Reply