Limitless – teasing

Am vazut multe campanii de marketing pentru filme. Unele mai reusite, altele total gresite. Recent mi-a atras atentia un teasing dedicat filmului Limitless (distributie buna: Bradley Cooper, Robert De Niro, Abbie Cornish, Anna Friel).

In teasing s-au folosit 2 clipuri video urcate pe youtube care au devenit repede viral. In plasa au cazut site-uri precum Gizmodo si NBC New York. Nu e de mirare ca in primele 4 zile clipurile au strans peste o jumatate de milion de vizualizari.

S-a mers pe o reteta sigura: hackingul. Mai exact: cum sa controlezi si sa afisazi pe ecranele din times square ce filmezi cu telefonul mobil. Hack-urile mereu atrag, nu-i asa?

Al doilea clip promitea inca din titlu sa ofere un raspuns la intrebarea: cum s-a realizat acest hacking? Explicatia data in clipul doi adancea misterul: autorul sustinea ca a luat zilnic pastile NZT care i-au permis sa-si foloseasca creierul la 100% din capacitate si astfel a inventat dispozitivul respectiv.

10 puncte pentru realizare, dar din pacate ideea nu este originala. In 2008 o firma germana de consultanta IT a realizat un viral de succes prin lasarea pe youtube a unei serii de clipuri video in care un tanar prelua controlul dispozitivelor de afisare electronica (ecran din gara, afisaj electronic pe autostrada, etc). Asa cum puteti vedea mai jos clipurile au fost foarte bine realizate pentru anul 2008, si erau destul de credibile.

Trailer Limitless:

Limitless

Dupa ce s-a dovedit ca filmele urcate pe youtube erau teasing, site-urile de stiri care au cazut in capcana au reactionat dur declarand ca “ne-am saturat sa fim considerati jucarii”.

Pana unde poate merge un teasing? Mai functioneaza oare reteta in care consumatorul este bagat in ceata” iar la final sa afle adevarul si spuna usurat “aha, deci asta era ….” ?

De citit pe aceasta tema si despre campania Asta este romania

About author View all posts Author website

Liviu

Liviu Marica este Marketing Manager ASUS Romania. Pasionat de marketing si travel, Liviu este mereu in cautare de idei si metode pentru cresterea eficientei in actiunile de marketing. Este promotorul marketingului curat care sa nu lezeze in nici un fel drepturile si interesele cumparatorilor.

Leave a Reply