BlogWars update: etapa nr 6

Etapa cu numarul 6 din BlogWars s-a terminat. Cei 6 finalisti au postat articole foarte interesante care merita citite.

Tema a fost “Scrie un articol despre primul produs ASUS care te-a impresionat cu adevarat. Ce l-a facut special in ochii tai?”

imidoresc a realizat o istorie a EeePC-urilor…

M-am indragostit de un concept care nu inceteaza sa imi ofere satisfactii si surprize placute mereu. Care imi ofera ce am nevoie in conditii de portabilitate si, poate, chiar mai mult. Independenta, Mobilitate, Eficienta… -imidoresc

Iulia spune ca monitorul

ASUS VH222D a făcut un om cu dioptrii, aşa ca mine, să iubească tot ce înseamnă ecran lat.

Pe Dan l-a impresionat Asus ET2400:

Asus ET2400 are un display cu diagonala de 23,6 inchi (60 de centimetri), cu aspect 16:9 pentru experiențe de divertisment perfecte. Are rezoluție Full HD (1920×1080 pixeli, 120Hz) plus capacitatea de a reda imagini și conținuturi 3D prin sistemul Nvidia 3D Vision. La ora asta sunt cu siguranță peste 400 de jocuri video care se pot juca 3D pe sistemul Nvidia.

lexaverzes a fost impresionata de ASUS K50IN:

Am ştiut de prima dată care va fi pentru mine trăsătura cea mai importantă a laptopului pe care îl doresc: mobilitatea. Consider că ASUS K50IN este definit prin mobilitate – fiind un notebook uşor (2,6 kg) –, ergonomie şi fiabilitate – datorită designului şi tehnologiilor multimedia încorporate.

Vlad s-a oprit la Eee PC T91:

M-am apropiat, iar în clipa când ochii mi s-au intersectat cu cele 4 litere scrise într-un elegant gri, ASUS, m-am îndrăgostit înainte să clipesc a doua oară. Îl cunosc, l-am văzut, am auzit de el, dar n-am îndrăznit să visez că-l voi atinge vreodată. ASUS Eee Pc T91 îl cheamă, iar trucurile pe care știe să le facă sunt unice. Acea balama era atât de flexibilă pentru că T91 se transformă din laptop în tabletă și invers.


ASUS Eee Pc T91

ASUS Eee Pc T91

About author View all posts Author website

Liviu

Liviu Marica este Marketing Manager ASUS Romania. Pasionat de marketing si travel, Liviu este mereu in cautare de idei si metode pentru cresterea eficientei in actiunile de marketing. Este promotorul marketingului curat care sa nu lezeze in nici un fel drepturile si interesele cumparatorilor.

3 CommentsLeave a comment

Leave a Reply