Blogwars – cei doi finalisti

Un concurs dur, cu posturi de calitate. Blogwars a intrat in marea finala! In proba cu numarul 9 au ajuns trei blogari talentati. Juratii au decis cine merge mai departe si cine ocupa locul al treilea.

Dar sa vedem mai intai raspunsurile celor 3.

Imi doresc cu articolul Asus VX6 Lamborghini – Un Diablo al netbook-urilor (remake)

Are o alura sportiva, cu un aspect premium, modern, cu linii dinamice, taioase, tipice bolizilor Lamborghini, un adevarat Diablo al netbook-urilor am putea spune. Un sportiv de lux, cu finisaje si materiale de calitate, unul dintre cele mai bine realizate netbook-uri de pe piata. Aspectul este completat si de robustetea echipamentului in sine, cu plastice tari care nu flambeaza si balamale solide, rezistente. Incrustatiile mate din aluminiu ii sporesc nota de forta si masculinitate pe care trebuie sa o afiseze un exponent al clasei sale.

Iulia cu Aventurile lui PC Man

-Ia te uită, cred că am să-mi redenumesc jucărica. Din Lamborghini simplu, am să îl numesc ASUS VX6 (Asus de la as, V de la viteză, X de extrem, iar 6… datorita numărului meu preferat!) îşi spuse PC Man mândru. Nici nu ştiam că se poate transforma în laptop! Ia te uită! continuă el, mândru.

Vlad cu articolul Seamus şi Muirin

Știți bancul ăla cu patronii firmelor de bere? Ăla de se întâlesc șefii de la Heineken, Carlsberg și Guiness. Și fiecare comandă berea pe care o reprezenta, cu excepția celui de la Guiness, care cere o Cola. Și ailalți stupefiați îl întreabă de ce nu și-a luat un Guiness, iar acesta le răspunde: Păi dacă voi nu beți bere, nici eu nu beau bere. Hahaha! Vă spun eu, bancul ăsta merge și la mașini, iar în locul patronului de la Guiness să îl puneți pe cel de la Lamborghini.

Juratii si juriul au decis: mai departe merg Iulia si Imi Doresc. Finala se anunta extrem de interesanta!

About author View all posts Author website

Liviu

Liviu Marica este Marketing Manager ASUS Romania. Pasionat de marketing si travel, Liviu este mereu in cautare de idei si metode pentru cresterea eficientei in actiunile de marketing. Este promotorul marketingului curat care sa nu lezeze in nici un fel drepturile si interesele cumparatorilor.

2 CommentsLeave a comment

Leave a Reply