Google ne invata sa reusim in afaceri utilizand Google AdWords Express.
Reclama este haioasa dar are cateva probleme logice:
1. Daca oamenii vin catre magazinul tau ghidati de un dispozitiv mobil concurentii tai din vecinatate nu au de suferit. Mai mult, oamenii care vin catre tine s-ar putea opri si la vecini daca acestia au magazinele mai bine dotate din punct de vedere al materialor de marketing exterioare (outdoor, decoratiuni, locuri de parcare, promoteri cu flyere, etc)
2. Pretul pe click taxat de Google te poate duce la faliment daca profitul tau pe produs vandut este mic. De exemplu daca platesti 15 bani pe click dar profitul tau pe produs vandut este 10 bani atunci ai o problema. Prin urmare exemplul cu magazinul de produse de panificatie nu este unul demn de urmat.
Agentie: BBH (SUA)
Client: Google
Proximitatea cu alte magazine de acelasi profil dar neconcurente merge in ambele sensuri, toate au de castigat, clientii care vin pentru unul din ele pot ajunge si la celelalte. Advertising-ul, indiferent ca e online sau offline costa, si e posibil ca online sa fie mai profitabil tocmai pentru ca se poate targeta mult mai bine (cautare specifica in aceeasi zona geografica = rata de conversie imensa). Oricum, prin tipul business-ului e probabil ca un click sa genereze mai mult de o singura vanzare si de un singur produs per vanzare daca indeplinesti regula de baza a marketingului, si anume ca inainte de toate sa ai un produs bun.