Hotel de 5 stele, PR de … ?

Premiul pentru cel mai slab si prost facut comunicat de presa din Ianuarie 2011 merge la …. Ioana Hotels, primul Hotel de cinci stele din Sinaia care incepe cam in felul urmator:

NDI Grup Expert inaugureaza pe data de 28.01.2011 Primul Hotel de 5 stele din Sinaia.

Prin prezenta va comunicam faptul ca NDI Grup Expert SRL va inaugura in data de 28.01.2011 Ioana Hotels, primul hotel de cinci stele din Sinaia .

ioana-hotels-primul-hotel-de-5-stele-din-sinaia

Si continua in felul urmator. Fiecare pasaj ne arunca mintea in aer… Ma intreb cum o companie care investeste 2,5 milioane de euro in constructie isi permite sa trimita un comunicat de presa facut pe genunchi? Oare s-au terminat oamenii de marketing din turism?

Prin realizarea acestei investitii, de o valoare ce depaseste 2,5 milioane Euro Ioana Hotels si-a propus sa acopere o nisa de piata ramasa neexploatata in zona cu cel mai mare domeniu schiabil din Romania.

Din punctul de vedere al concurentei, politica Ioana Hotels abordeaza lucrurile intr-o maniera flexibila, tinand cont de contextul economic actual si de conditiile date de o investitie aflata in faza de startup. In acest sens, politica de preturi si disponibilitatea de a oferi solutii personalizate bazate pe cerinte punctuale ale partenerilor, se pliaza perfect pe pretentiile segmentului targetat.

Politica de vanzari este indreptata in principiu catre segmentul de retail focusata pe turismul individual leisure, clienti corporate precum si reprezentante diplomatice.

Din punctul de vedere al pietei, Ioana Hotels activand pe o nisa neacoperita, nu intampina inca o concurenta locala reala, adevarata concurenta fiind reprezentata de turismul outgoing.

In plan socio-economic, Ioana Hotels se implica activ creand noi locuri de munca si implicanduse in promovarea turismului zonal prin intermediul mijloacelor de promovare proprii.

Problemele reale cu care Ioana Hotels se confrunta sunt aceleasi cu care se confrunta tot turismul romanesc, si anume lipsa fortei de munca pregatite sa faca fata exigentelor turistilor; lipsa unei politici coerente si eficiente de promovare a destinatiilor turistice din Romania pe plan international; politica fiscala rigida si factorii climaterici de impact ce schimba radical sezonalitatea.

Ca si proiect in materie de promovare, planul ce urmeaza a fi implementat doreste sa combata perceptia conform careia Sinaia este o destinatie de weekend sau de sezon.

In speranta ca am reusim sa acoperim necesarul de informatii vizand evenimentul, va multumim pentru interesul acordat si va asteptam la Ioana Hotels.

Sursa

About author View all posts Author website

Liviu

Liviu Marica este Marketing Manager ASUS Romania. Pasionat de marketing si travel, Liviu este mereu in cautare de idei si metode pentru cresterea eficientei in actiunile de marketing. Este promotorul marketingului curat care sa nu lezeze in nici un fel drepturile si interesele cumparatorilor.

3 CommentsLeave a comment

Leave a Reply to laur Cancel Reply