Marketing pentru copii

Sunt om de marketing dar afirm cu orice ocazie ca nu poti sa minti sau sa denaturezi adevarul in numele marketingului. Nu poti sa faci unui produs operatie estetica si sa firmi ca este natural. Cu atat mai mult cand este vorba de un produs destinat copiilor. Si mult mai grav cand este vorba de alimentatie.

Sa vedem cazul produsului alimentar ce poata numele Cremwursti martinel. Sunt marketati drept produs alimentar pentru copii, deci ar trebui sa fie consumat fara riscuri.

Problemele si marketingul mincinos incep inca din subtitlu care afirma Cremwurstei crocanti cu carne de pasare.

Pe spatele ambalajului se reafirma ca sunt cremwursti cu carne de pasare si fara membrana.

“Surpriza” vine cand citim lista de ingrediente: carne de porc 60%!

Pe fata ambalajului a fost amplasata o bulina care afirma fara potentiatori de gust, fara arome sintetice, fara coloranti. Dupa ce citesti aceste afirmatii esti tentat sa crezi ca este un produs sanatos. Dar stai, de ce nu se spune nimic de conservanti? Pentru ca are in compozitie nitrit de sodiu (E250)

E250 Nitrit de sodiu Poate provoca hiperactivitate si alte reactii adverse, potential cancerigen, utilizarea sa este restrictionata in multe tari; se poate combina cu substantele chimice din stomac, dand nastere la nitrosamina, care HACSG recomanda sa fie evitata.

Si ne mai miram ca marketingul clasic are un efect din ce in ce mai mic cand in numele vanzarilor mai mari unii (nu pot sa le spun oamenii de marketing) apeleaza la astfel de strategii rusinoase?

About author View all posts Author website

Liviu

Liviu Marica este Marketing Manager ASUS Romania. Pasionat de marketing si travel, Liviu este mereu in cautare de idei si metode pentru cresterea eficientei in actiunile de marketing. Este promotorul marketingului curat care sa nu lezeze in nici un fel drepturile si interesele cumparatorilor.

2 CommentsLeave a comment

  • Majoritatea producatorilor sunt escroci si folosesc strategii de marketing de genul asta, bazandu-se pe faptul ca multi dintre cumparatori nu citesc partea aceea cu ingredientele (scrise in general cu litere microscopice).
    Acum cu permisiunea ta, voi prelua articolul si il voi publica pe blogul meu, care are ca tinta exact tipul asta de informatii, de tip codex alimentarius.

Leave a Reply to Daniel Cancel Reply