Cum se fereste un hipermarket din Romania de hoti

În România se fură mult din magazine. Citeam că ”anual, din magazinele din toata tara, se fura haine si incaltaminte in valoare de 15-20 de milioane de euro”. Este o situație destul de tristă, dar nu pot să justific și să mă obișnuiesc cu atmosfera de asediu din magazine și hipermarket-uri, unde paznicii te ”scanează” cu superioritate, caserițele se ridică de pe scaun să se uite ostentativ la tine în căruciorul de cumpărături, senzorii defecți din porțile de la intrare care se declanșează fără motiv, etc. În anumite magazine simt că fiecare client este privit în primul rând ca un eventual hoț și după aceea drept un client.

Ieri într-un hipermarket am constatat o nouă metodă ”anti-fraudă”: sticlele de băutură mai scumpe de 50 lei nu mai sunt prezente la raft. În locul lor sunt expuse cartonașe cu poze. Dacă vrei să cumperi o sticlă de băutură trebuie să ridici un carton de la raft, să mergi la casă unde vei achita prețul, iar la final trebuie să te oprești la biroul informații să ridici sticla…

Poate că vor avea strălucita idee de a implementa această metodă la toate produsele mai scumpe de 50 lei. Mergi printre rafturi să aduni cartoane… Partea bună este că nu vei mai avea nevoie de cărucior pentru cumpăraturi…

P_20160729_181001

P_20160729_181022

About author View all posts Author website

Liviu

Liviu Marica este Marketing Manager ASUS Romania. Pasionat de marketing si travel, Liviu este mereu in cautare de idei si metode pentru cresterea eficientei in actiunile de marketing. Este promotorul marketingului curat care sa nu lezeze in nici un fel drepturile si interesele cumparatorilor.

2 CommentsLeave a comment

Leave a Reply