Redactorii NY Times au descoperit ca site-ul JC Penney aparea pe primele pozitii in Google pentru termeni foarte cautati in SUA precum bedding sau dresses. Au pornit o ancheta jurnalistica si au aflat ca JC Penney a folosit tehnici de SEO din catergoria Black Hat (metode SEO interzise atat de Google cat si de alte motoare de cautare).
Din aceasta pozitionare in rezultatele Google, JC Penney a castigat un trafic colosal, iar vanzarile au explodat.
Inarmat cu dovezi clare, redactorul NY Times a cerut explicatii specialistilor Google. Acestia au confirmat problema si au remediat manual rezultatele pentru site-ul JC Penney.
Este un articol lung dar care ar trebui citit de toti cei care au tangenta cu marketingul online.
Interesanta statistica asta: 34% din traficul Google merge către prima poziție, aprox. 17% către locul doi…
Asa este si in viata reala: primul loc castiga mult mai mult decat locul al doilea chiar daca diferenta intre primul loc si locul al doilea este foarte mica mica 🙂
foarte bun articolul ala
parca fusese si in RO o chestie de genu dar imi scapa firma in cauza
Citind articolul în engleză n-am învăţat nimic nou. Este mult prea lung pentru ca cineva să aibă răbdarea să-l citească.
Din păcate link-urile contează mai mult decât conţinutul de calitate, dar uneori este bine să nu fi pe locul 1, 2 sau 3 în SERP.