In acest week-end a debutat pe PRO TV show-ul “Romanii au talent“, o copie a celebrului spectacol American Idol.
Daca emisiunea era facuta de Antena 1 sau Prima TV era sortita esecului, dar PRO TV are arta de a realiza show-uri cu adevarat comerciale.
Prima editie a adus in prim plan cateva talente care merg de minune pe reteta originala: un copil cu voce neobisnuita(Narcis Iustin Ianau), un adolescent care se pricepe la dans (Dance Fiction Crew), etc. Nu au lipsit cei care au fost penibili sau cei care pareau ca au fost platiti petru a se face de ras in fata camerelor.
Este interesant daca PRO TV are strategia de marketing potrivita pentru a face din Romanii au talent o emisiune de top care sa aiba audiente la fel de mari precum “Surprize, surprize”, “Big Brother” sau “Dansez pentru tine”.
O prima greseala au facut-o prin stergerea de pe youtube a materialelor inregistrate in timpul emisiunii. Evident ca este dreptul lor sa isi apere productia, iar legea copyright-ului este de partea PRO TV, dar in locul lor lasam libera circulatia materialelor pe youtube pentru cel putin o luna pentru a beneficia de pe urma efectului de viral.
E si nu e o greseala. Filmuletul poate fi gasit pe site-ul emisiunii, de unde se poate da embed pe reteleel de socializare.
Nu cod de embed pe blog, ca la Youtube…
Nu e vorba de embed. Este vorba ca youtube are vizibilitate mult mai mare. Iar filmele pe youtube merg mai fluent decat pe site-ul lor care gafaie de incarcare si nu face fata streaming-ului video.