Cand pornesti o afacere te gandeste la un nume potrivit cu domeniul de activitate. Numele firmei este foarte important in business. Nu ai vrea sa iti depui banii la banca “Tzeparii si asociatii” sau sa iti repari instalatia in baie apeland la “Inundatzia SRL”.
Daca iti deschizi un magazin (online sau offline) numele trebuie sa aiba legatura cu ceva din activitatea respectiva, sa inspire incredere si sa fie usor de retinut.
Dar cum regulile nu garanteaza reusita, sa facem un exercitiu de imaginatie si sa vedem cum ar putea alege cineva un nume gresit pentru un magazin de biciclete respectand totusi cele 3 reguli de mai sus:
“Mos Ion Roata e usor de retiunut? Este. Mos Ion Roata inspira incredere? Inspira, ca am vazut si strazi denumite asa. Are legatura cu bicicletele? Are, ca bicicleta are cel putin o roata…”. Si da, magazinul chiar exista (link)
Eu mi-as luat o bicla de la Mos Ion Roata:d…Dar chiar e mos?
Feri si-a luat bicileta de la ei si a fost multumit de cum a fost servit. Si cica nu e mos 😀
Eu as cauta un nume KOYOS cu impact la public. 🙂
o da… Am vrut sa scriu si de KOYOS dar mi-a fost frica de CNA 🙂
apropo, astept reclamele TV sau radio la KOYOS…
Super interesant articolul!
da, numele e foarte important, un nume usor de tinut minte e success