Din ciclul Lectia de Marketing: ASA DA: cum se face un viral reusit.

Tipp-Ex a lansat pe youtube un viral numit: ‘NSFW: A hunter shoots a bear’. Agentia din spate a fost Buzzman din Franta, iar productia web a fost realizata de GROUEK. Clipul este interactiv: introduci un cuvant si este rulat un filmulet comic cu referire la termenul respectiv. Sunt 40 de variante posibile.

Slogan: Tipp-Ex, White and rewrite

Rezultate: Viralul postat pe youtube pe data de 17 august a strans pana acum 9,21 milioane de vizualizari!

Parti bune:
1. Un numar enorm de oameni au accesat viralul si au contribuit la distribuirea lui pe Facebook si Twitter.
2. Campania Tipp-Ex si-a atins scopul: popularizarea pe Internet a brandului Tipp-Ex.

Parti proaste:
1. Clipul video nu face referire la site-ul web Tipp-Ex. Si chiar greu de gasit site-ul oficial Tipp-Ex.
2. Nu s-a incercat construirea unei baze de date. O imensa ocazie pierduta.

Alte promotii pe youtube:

Cadbury Australia a postat pe 9 iulie un viral cu tema: primul clip pe youtube rotund, nu dreptunghiular. Chiar daca hamsterul era dragut, clipul nu a trecut de 200.000 de vizualizari. Agentia din spatele proiectului a fost: Saatchi & Saatchi

cadbury au roll pack
  • Facebook
  • LinkedIn

cadbury au roll pack

Promo The Expendables pe YouTube a facut un pas inainte si a adus mai multe efecte. Sly Stallone distruge interfata youtube intr-un mod exploziv! Si nu ai cum sa nu-l trimiti prietenilor cand Sly spune la sfarsit: “Don’t forget to share.” Un viral reusit care a beneficiat de nume mari de la Hollywood. Din 2 august a reusit sa adune peste 3,5 milioane de afisari.

The Expendables promo YouTube
  • Facebook
  • LinkedIn

The Expendables promo YouTube

Bonus:
Lista de cuvinte video youtube Tipp-Ex

Forest
but
Jump
Shave
Buy
Paint
Drugs
Dress
Dance
Sleep
Hug
Kiss
F**K -> fara stelute 🙂
PEE
Football
Eat
Bite
FART
michael j
Cut trees
Shoot
tickles
tipp-ex
love
talk
sing
play
drink
freeze
Google
lol
Fishing