Marketing religios

Dupa ce am vizionat la PROTV emisiunea romania te iubesc: Romani rataciti in credinta am realizat ca religiile au cel mai puternic marketing din lume. Te mira aceasta afirmatie? Nici industria jocurilor de noroc, unde se vinde iluzia de a deveni bogat, nu dispune de atatea parghii si facilitati de marketing precum religiile.

Religiile promit vindecare fizica sau mentala in schimbul banilor dar trebuie sa para ca accesul la aceste minuni nu costa nimic. Grea misiune dar nu imposibila pentru liderii spirituali, asa cum puteti vedea in emisiunea de mai jos.

E ca si cum as vrea sa vand notebook-uri spunand in reclama ca se ofera gratuit, iar la sfarsit oamenii sa plateasca de doua ori pretul notebook-ului si sa plece doar cu poza acestuia.

Pentru edificare urmariti mai jos integral Emisiunea romania te iubesc: Romani rataciti in credinta

Mai multe despre emisune: link

romania te iubesc

About author View all posts Author website

Liviu

Liviu Marica este Marketing Manager ASUS Romania. Pasionat de marketing si travel, Liviu este mereu in cautare de idei si metode pentru cresterea eficientei in actiunile de marketing. Este promotorul marketingului curat care sa nu lezeze in nici un fel drepturile si interesele cumparatorilor.

2 CommentsLeave a comment

  • Am lansat si eu aseara cateva discutii pe facebook. Avem peste 18 000 de biserici si inca se mai fac. Se invart sume uriase de bani in randul acestora cand populatia crapa de foame la propriu. Se inchid scoli, se impozitateaza tot ce se poate impozita…Biserica este lasata libera…Intr-un articol citeam ca Biserica este mai presus de codul fiscal…doar in Romania!

Leave a Reply